Internet i popularne formy reklamy

Internet i popularne formy reklamy

Tradycyjne bannery czy billboardy to dzisiaj nie jedyne formy reklamy internetowej. Wraz z coraz łatwiejszym dostęp do internetu, reklama w sieci zaczęła przyjmować nowe formy. Są to formy, które znacznie lepiej przypadły do gustu użytkownikom internetu niż te tradycyjne. Chodzi tutaj między innymi o Google Ads.

Co to za forma reklamy?

Google Ads jest formą reklamy stworzoną przez firmę Google. Google Ads wykorzystuje między innymi linki sponsorowane. Są one wyświetlane na głównej stronie tej najbardziej popularnej wyszukiwarki internetowej. O tym, że mamy do czynienia z reklamą, możemy zorientować się bardzo prosto. Link sponsorowany umieszczony jest w ramce. Od pozostałej zawartości strony ramka wyróżnia się, gdyż jest kolorowa. Do tego link poprzedza słowo „Reklama”. Tworząc taką formę reklamy osiąga się wyjątkową skuteczność: w link klikają osoby, które rzeczywiście są zainteresowani daną ofertą.

Czy warto w taką reklamę inwestować?

Na pewno tak, gdyż na chwilę obecna nie ma innych form reklamy, który umożliwiałyby dotarcie do tak szerokiego grona potencjalnych konsumentów. Do tego jest to reklama wyjątkowo skuteczna, a jej plusem jest również to, że efekty widoczne są wyjątkowo szybko. Jest to więc zarówno skuteczna, jak i efektywna forma reklamy, a do tego jej cena jest niska. Jeszcze jednym plusem jest to, że reklamę można skierować tylko do lokalnych odbiorców lub nadać jej zasięg globalny. Wyjątkowo chętnie z tej formy reklamy internetowej korzystają sklepy online.

Internet i popularne formy reklamy
5 (100%) 12 głosy(ów)